AD HOC

017_AD_HOC_35_3M4A0096
015_AD_HOC_31_3M4A0083
007_AD_HOC_15_3M4A0047
001_AD_HOC_11_3M4A0033
011_AD_HOC_39_3M4A0105
012_AD_HOC_40_3M4A0109
002_AD_HOC_10_3M4A0031
035_AD_HOC_96_3M4A0243
003_AD_HOC_6_3M4A0021
013_AD_HOC_42_3M4A0115
014_AD_HOC_43_3M4A0119
036_AD_HOC_99_3M4A0251
004_AD_HOC_5_3M4A0019
006_AD_HOC_1_3M4A0003
018_AD_HOC_36_3M4A0099
016_AD_HOC_32_3M4A0087
022_AD_HOC_28_3M4A0077
039_AD_HOC_133_3M4A0453
021_AD_HOC_25_3M4A0070
044_AD_HOC_151_3M4A0513
032_AD_HOC_91_3M4A0232
008_AD_HOC_16_3M4A0051
043_AD_HOC_148_3M4A0501
previous arrow
next arrow
017_AD_HOC_35_3M4A0096
015_AD_HOC_31_3M4A0083
007_AD_HOC_15_3M4A0047
001_AD_HOC_11_3M4A0033
011_AD_HOC_39_3M4A0105
012_AD_HOC_40_3M4A0109
002_AD_HOC_10_3M4A0031
035_AD_HOC_96_3M4A0243
003_AD_HOC_6_3M4A0021
013_AD_HOC_42_3M4A0115
014_AD_HOC_43_3M4A0119
036_AD_HOC_99_3M4A0251
004_AD_HOC_5_3M4A0019
006_AD_HOC_1_3M4A0003
018_AD_HOC_36_3M4A0099
016_AD_HOC_32_3M4A0087
022_AD_HOC_28_3M4A0077
039_AD_HOC_133_3M4A0453
021_AD_HOC_25_3M4A0070
044_AD_HOC_151_3M4A0513
032_AD_HOC_91_3M4A0232
008_AD_HOC_16_3M4A0051
043_AD_HOC_148_3M4A0501
previous arrow
next arrow

AD HOC

Επιμέλεια: Ελένη Μουζακίτη, Λάμπρος Παπανικολάτος

 

Συμμετέχοντες 

Γαλάνης Νίκος, Γιατρομανωλάκης Γιώργος,  Δασκαλάκης Αντώνης,  Δερμιτζάκης Γρηγόρης,  Ιατράκη Γαλάτεια,  Καρκανάκη Μαρία,  Μεταξάκη Αντιγόνη,  Μεταξάκη Μαρίνα,  Μπαλή Ρένα,  Νικηφοράκης Πολυχρόνης,  Ντι Γκιόσια Έλενα,  Σαμαράς Χρήστος

 

Eλληνική Φωτογραφική Εταιρεία Κρήτης

 

Διάρκεια: 19 Μαρτίου – 19 Απριλίου 2016

 

Φωτογραφίες slider: © Lambros Papanikolatos

AD HOC

 

Η έκθεση AD HOC φιλοξενεί εν εξελίξει φωτογραφικές προτάσεις δώδεκα καλλιτεχνών φωτογράφων, μελών της ΕΦΕ Ηρακλείου Κρήτης. Ο τίτλος της έκθεσης (AD HOC) παραπέμπει στην ανάγκη να παρουσιαστούν αυτές ως μια σειρά προσωπικών περιπτώσεων με τα συνακόλουθα εξατομικευμένα κριτήρια αντιμετώπισης.

Η επιλογή αυτή, ωστόσο, δεν αποκλείει και τον εντοπισμό κοινών στοιχείων που συνδέουν τις δουλειές. Για παράδειγμα, όλοι οι συμμετέχοντες αντιμετωπίζουν το φωτογραφικό μέσο ως ένα μέσο διερεύνησης και κατανόησης του εαυτού τους, του άμεσου περιβάλλοντός τους και της σχέσης τους με αυτό. Κάποιοι στρέφουν τον φακό τους στο περιβάλλον της πόλης, στη δημόσια σφαίρα, οι περισσότεροι όμως πραγματεύονται θέματα που προέρχονται από τον στενό, τον ιδιωτικό τους περίγυρο, τον πλέον οικείο δηλαδή γι’ αυτούς χώρο. Συναντούμε λοιπόν εδώ αποσπασματικές αφηγήσεις που εντάσσονται σε μια αρκετά μακρά πλέον παράδοση που ξεκινά τη δεκαετία του εβδομήντα και ανθίζει ιδιαίτερα κατά τη δεκαετία του ογδόντα και του ενενήντα χωρίς να παρουσιάζει όμως τάση υποχώρησης και τα πιο πρόσφατα χρόνια αφούυπηρετεί πλέον έναν από τους συνηθέστερους προβληματισμούς στο πλαίσιο της φωτογραφίας ως σύγχρονης καλλιτεχνικής παραγωγής.

Κατ’ αυτήν την έννοια οι προτάσεις των δώδεκα είναι προτάσεις που μας καλούν να εμπλακούμε προσωπικά προβάλλοντας τα δικά μας βιώματα. Μας καλούν δηλαδή να ανασύρουμε αντίστοιχες εικόνες, εντυπώσεις, εμπειρίες, που έχουμε συλλέξει στο παρελθόν και μένουν κάπου στα σκοτεινά ξεχασμένες και αδρανείς.

Ελένη Μουζακίτη, Λάμπρος Παπανικολάτος